to be romantic

to be romantic

محض خنده

محض خنده



دختر 14 ساله تو فیسبوک نوشته "از همه مردا متنفرم"،

 فک کنم دوست پسرش همبرگرشو خورده!!!


 

پسره قد فیل رشد کرده و قیافه ی گوریل داره،

دوست دخترش بهش میگه : جو جو...
 


از خروپفای بابام فیلم گرفتم نشونش دادم باور کنه

شبا خروپف میکنه.

بهم میگه :فتوشاپه!
 

 
 
خانومه برای تولد شوهرش یه خط موبایل میخره

تا غافلگیرش کنه.

توی آشپزخانه با سیم کارت جدید به شوهرش زنگ میزنه:

سلام عزیزم

شوهرش می گه: سلام عزیزم ببخش بعدا خودم زنگ میزنم

الان عزرائیل تو آشپزخونست... !!!

 


حاضرم دمپایی لا انگشتی با جوراب بپوشم
 
ولی وارد رابطه عاشقانه نشم...

(این یکی اصلا خنده نداره من می پوشم تازه 2کیلومتر

هم روی تردمیل بدویی بدویی می کنم)
 
 
 

 
بعضی از حرفا تو دل آدم می‌مونه...

مثل تیکه‌ها رانی هلو تو قوطی!!
 

 
ایستـــــــــــــک خریدم ،

در باز کن رو دادم به دوستم ،

میگه : با این بازش کنم ؟!!!

میگم پَــــ نَ پَــــ !!! روش راست کلیک کن !

اوپن ویت رو بزن !

با اینتــــــــــــــــــــــــــــــرنت اکسپلور بازش کن !!

همچین نگام میکنه میگه : کاش وی.پی.ان داشتم !
 
 چون اگه الکل داشته باشه فیلتـــــــــــــــــــــــــــــره !!!

 
 
 
دقت کردین وقتی با ماشین هستیم

احساس میکنیم گم شدیم اول ضبط ماشین رو کم میکنیم!!!؟
 

رفتم دنبالِ خواهرم از دانشگاه بيارمش

برگشتنه گشت بهمون گير داده ، ميگه خانوم كى باشن؟

منم با حالت عصبانى ميگم خواهرمه! مشكلى هست؟

بعد يهو خواهرم ميگه :

جناب سروان دروغ ميگه !!!

دوست دخترشم !!!

ميگم دروغ ميگه به خدا جناب سروان ؟

يارو هم مدارك ماشينُ گرفت گفت بيا كلانترى معلوم ميشه!!

به خواهرم ميگم مرض دارى مگه!!!؟

ميگه بريم كلانترى بعد بابا اينا بيان دنبالمون

مامورِ ضايع بشه يه ذره بخنديم؟؟؟

 
 
 

یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم،

یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!

همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،

لرزون لرزون اومد سمت من و گفت:

"بسم الله الرحمن الرحیــــم"

منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم:

"اشهد ان لا اله الا الله"!

هیچی دیگه...

انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و

خدا رو شکر یکی دیگه اومد زد ..!



خلاصه ی شرایط و ضوابط گارانتی اجناس در ایران
.
.

.

.

.

.

.
.
.
به هر دلیلی اگر خراب بشود شامل گارانتی نمی شود ..!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد عابدی ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , doosetdaram1000ta.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM